Wednesday, January 30, 2013

Mode : JIWANG

Peringatan!!
Posting ini adalah posting jiwang kerinduan.
(ahahahaha...jiwang la sangat)

(Lagu : Sayang oleh Shae)
Sayang apa khabar denganmu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cintamu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar denganmu
Cobalah kamu menelepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaanku
Jangan ragukan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

Jangan ragukan cintaku
Percaya sayangku
Jaga hatimu untukku
Ku menyayangimu
Semangat hidupku
Ku tetap untukmu
Cintaku selalu milikmu

Pertama sekali tahniah utk penyanyi Shae ni 
sebab saya telah memilih lagunya untuk tema 
percintaan dan kerinduan saya untuk kali ini.

Saya tujukan lagu ni  khas buat en.mohd Firhan Anuar
a.k.a suami ku yang comel dan hensem itu..

Lirik lagu tu cam sesuai je bagi saya 
untuk meluahkan perasaan saya yang berada jauh 
hampir/lebih kurang 300km pada hari bekerja..

Cuma part lirik ' jangan ragukan cintaku'
tu in sha allah kami sentiasa mempercayai
cinta antara satu sama lain...echechechehhh..hehehehe..
betul tau bang, i trust u.. mmuahhh...



ni gambar lama masa first time ke guangzhou..

1 comment:

  1. ececececeehhhhh mood jiwang ke mood rindu weyh?

    tskkk tskkk aku baru jauh2 dgn laki 2w pon mcm meroyan, apatah lg ko kan...

    ReplyDelete